onsdag 7 december 2016

Jättbra och ganska sopigt

Den där förkylningen fortsätter att hänga kvar i bakgrunden. I går kväll kände jag både hals och näsa. Men det var ju bara styrka i dag:

A.) 1RM Hang Clean & jerk
Men vad det här var lätt då. Jag hoppades på 57,5 i måndags sa jag och David säger 60. Så jag tog en lätt på 60. Ingen tvekan alls liksom. Så var det hela vägen upp (35-45-50-55-57,5-60). Men jag stannade där, nöjd över ytterligare ett rekord :-)
B.) 1RM Knäböj
Så, av någon anledning gick jag ifrån planen här...och fick betala. Skulle köra 45-55-65-70-75-78 men hoppade över 75-steget och missade 78 två gånger. Dumt! Dumt! Dumt!
C.) AMRAP: Armhävningar /Handstand push-up / Strikta HSPU
Dålig styrka i armhävningar efter vilan med armbågen men gjorde 12 så det var ändå några fler än jag trodde faktiskt.
Tror att jag till viss del blev påverkad av att inte köra vanliga passtiden. Jag var där en timme för tidigt och ville inte vänta så körde med ganska ny tjej som t ex jerkade för första gången i sitt liv. Lite ofokus om jag ska skylla på något (men Simon var med och såg mitt hang C&J -rekord). Nåja. I dag tar jag med mig att en hängvändning på 60 kg är lätt. Måste kunna bli starkare i mina vändningar snart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar