lördag 5 oktober 2013

Oger

Jag är i Seattle! Vi kom i går kväll och vaknade till en strålande solig dag. Först lite turistande, sen ett pass på Oger CrossFit som ligger tio minuters promenad från hotellet. Med nio timmars tidsskillnad var det som att träna vid tretiden på natten.

A. Strikta pressar 3/3/2/2
Jadu, vilken vikt hade jag? Vete sjutton men det var precis så jag klarade det iaf så det var en bra vikt.

B. 10 rundor av:
6 wallballs 6 kg
5 fulla svingar 24 kg
4 boxhopp 60 cm

Bra pass för mig som känner mig lite som ett vrak i dag, jobbigt men inte supertungt. Värst i ländryggen, svingarna var tunga. Men känner mig supernöjd att ha detta ställe så nära och att jag redan hunnit med ett pass.

I morgon blir det bröllop. Syrrans :-)

1 kommentar:

  1. Kul att testa lite nytt också! Räkna vikterna nästa gång :)

    SvaraRadera