tisdag 15 oktober 2013

Inte så tokigt

Så trött att jag nästan mådde illa när jag åkte till gymet i dag, fortfarande jetlaggad och just hemkommen från en jobbfest till Göteborg körde jag passet som senast gjordes  15 september:

A.1Clean+PC+2 jerks E2M (Börja på 30kg och öka med 2,5kg tills det tar stopp.)

Hmmm. Det här gick ju bra! Klockrent fram till 55. Så jag tog en clean på 57,5 också. Men den blev ful och väldigt slarvig så jag stannade där. Nöjd ändå.

B.3 varv av:

3 dips
3 powerclean 30kg
3 Frontsquat
3 Pushjerk
3/3 utfallssteg
200m rodd

Tider 1:46/1:51/2:06. Varv två fastnade jag lite i botten på en frontsquat när jag tappade balansen och höll på att tippa bakåt så där tappade jag ngn sekund eller två. Sista varvet var jag tvungen att göra om den tredje dippen eftersom jag inte kom upp igen vid första försöket, därav längre tid där.

Oväntat bra pass ändå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar