söndag 13 oktober 2013

Hej Tule

Jetlag var det ja. Landade i går morse och lyckades kämpa till ca tio i går men sov sen nästan elva timmar - hade jag inte ställt klockan så hade jag nog sovit än.

Först kollade jag när Jenny flög över mållinjen på Hässelbyloppet på 49:55. Sen slank jag in på Tule för en träning, samma pass som 22 september:


A. Totalt 60 sekunder hängande med hakan över med pronerat grepp, varje gång hakan hamnar under ska du göra 3 djupa OHS 30 kg.

Meh! Vad har hänt? Visserligen träningsvärk men hänget var en total katastrof vad gäller uthållighet - det enda som är bra med det är att det blev 8-9 varv OHS = så många att jag tappade räkningen.



B1. Marklyft 3x77,5 kg, 3x82,5 kg, 87,5x3+ (öka 2,5 kg varje gång du klarar 5 eller fler på sista)
B2. Stående press bakom nacken 27,5 kgx5, 5, 5+ (öka 2,5 kg vid 8 eller fler)

Marklyften ok men bara tre på sista. Pressen orkade jag inte ens fem på sista.


C. Enbensplanka 30 sekunder per ben, 30 sek vila x 3.

Megaskakigt sista minuten.

Det är tydligen inte bara huvudet som är trött. Inte så konstigt iofs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar