fredag 31 maj 2013

Träning eller nåt

Jobbet, ryggen, sömnen och kosten lirar inte alls ihop med träning just nu. Men i dag blev det träning. Eller nåt i den vägen. Ryggen nästan bra men inte helt.

PU-hold i toppläge 60 sek totalt. Tre fs på 40 kg vid paus = tre ggr (25/18/17).

Styrkefrivändningar i dag, upp till några tvåor på 50 kg och en sista på 52. Kändes helt ok.

Blev avbruten av en kille som ville ha tips gällande marklyftsteknik. Eller, egentligen frågade han killen bredvid mig om hjälp men han hänvisade vidare med kommentaren "hon är nog bättre" :-) eftersom jag är i sånt kasst skick nu så suger jag åt mig som en svamp när sånt här händer och gjorde mitt bästa för att ge lite råd. Men egentligen var det nog en större vinstlott att hänvisa vidare och få träna ifred kanske.

Sen blev det 30 armhävningar bara för att.

Och halva pullups från toppläge och ner till typ ögonen, 3x3.

David har lovat att "vi ska få ordning på mig igen" starting söndag. Det känns tryggt. Här finns det hööög förbättringspotential..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar