torsdag 2 maj 2013

Odenplan

I dag träning på Sats Odenplan. Känns stort och rörigt. Men trots att jag tyckte att det verkade proppfullt fick jag en stång nästan direkt iaf. Jag körde ungefär samma pass som  22 april men med lite axeljusteringar:


A. Totalt 60 sekunder hängande med hakan över med pronerat grepp, varje gång hakan hamnar under ska du göra 3 frontsquats 45 kg.

Tiden går inte att använda, det var för långt mellan stång och räcke plus att det var folk i vägen första räckesvarvet så det blev ofrivillig vila. Kompenserade med att köra fem var av frontsquats fast jag bara behövde köra tre. Vill bli stark i benen så jag inte fastnar i botten av mina knäböjar ju.

B1. Marklyft 3x75 kg, 3x80 kg, 85 kgx3+ (öka 2,5 kg varje gång du klarar 5 eller fler på sista).

4 marklyft sista varvet även denna gång. Starkt begränsad av mina skinnlösa tummar. Hade bara usla plåster som inte hölls på plats hela vägen. Illa.

C. Enbensplanka 30 sekunder per ben, 30 sekunder vila x 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar