lördag 1 september 2012

Lördagspasset

Inte helt ok i höftböjaren ännu så ngt modifierat pass, jmf med 16 augusti:

A. OTM (på minuten) i 10 minuter 3 djupa clean 42,5 kg.
Här kunde jag inte göra djupa knäböj så det blev vanliga styrkevändningar. Skulle verkligen ha höjt vikten ordentligt vilket kändes = alldeles för lätt, men det var iaf bra teknikträning...

B. Hollow hold i räcke AMSAPx3 vila 1min
Ngt mer än 30 sekunder per varv tror jag. Inte så mycket mer.

C.3min AMRAPx3

  • 4 hantelpress 11kgx2
  • 6 marklyft 60kg
  • 8 Boxhopp 60cm nedkliv
Vila 3min. Resultat:
  • 3 varv+1 press
  • 3 varv+2 press
  • 3 varv+3 press
Det här gick som en dans, 3 varv per omgång var inga problem alls vilket det varit tidigare. Måste ha varit att A-delen inte tog så mycket energi i dag. Sen delade jag hopplåda med Gustav två av varven, säkert fick jag lite fart av att hålla tempo i varannanhoppen.

Hoppas jag kan knäböja i morgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar