onsdag 12 september 2012

PassledarMalle

Förkylning har hindrat mig från träning alldeles för många dagar nu. Nu befinner jag mig på en kursgård tisdag-torsdag med ett större gäng nya människor. När jag skulle berätta om mig själv tog jag såklart upp min träning - och sent i går kväll efter middag och vin övertalade ett par kursdeltagare mig om att vi skulle köra ett morgonpass halv sju i morse. Jag kunde ju inte säga nej - men - i hemlighet skickade jag snabbt sms till David som bistod med pass till oss :-) tack!

Vi inledde med att jogga runt i spåret här utanför, ca 2 km. Sedan, två små cirklar;

15-12-9 av armhävningar, pushpress med hantlar och upphopp (skulle vara jumping pullups men bänken vid smittmaskinen var fast så det blev lite improvisation).

Vila fem minter

3 varv av 10 burpees och 10 utfallssteg frontrackat med hantlar

Det var kul! En person tyckte att det var lite många övningar för att vara första gången....men jag ska odla min image väl och försöka köra pass varje gång vi ses här tror jag = en gång i månaden.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar