onsdag 8 augusti 2012

Tisdagens "träning"

Helgen gick åt till att suga ut det sista av semestersolen på bryggan. Men nu är det dags för vanliga rutiner = tisdagar = träning! Var dock inte fräsch, bland annat lite yr (till och med innan jag började frivända) så det blev mycket lugnt och utan någon flåsdel. Tänkte mest att jag skulle se till att jag inte backade för mycket bara.

Ett gäng rörlighetsövningar och uppvärmning med stång.

Några C&J upp till 50 kg.

OTM i 10 minuter 5 explosiva backsquats 47,5 kg.

3x3 pullups där jag hoppade upp, gick ner till 90 grader och drog mig upp.
Mellan varje körde jag 10 armhävningar.

Ja, det var ju inte så mycket att berätta om.


1 kommentar:

  1. Hej du!

    Jag har oxå kört igång nu, 2 träningar med David denna vecka.
    Har oxå yrsel, otrevligt...

    SvaraRadera