lördag 18 augusti 2012

Äntligen vanlig träning



I dag träning på ett ganska tomt Sats Marievik, skönt med utrymme.

A. 1 PC++2 jerks vila 2min mellan varje 50kg och uppåt.
Det gick bra, inga missar och bra jerks ända upp till 55 kg. Bestämde mig för att vara nöjd med det och inte testa högre.

B. OTM i 10min 5 explosiva backsquat 50 kg
Explosiviteten sisådär men var ändå ganska stark i dag. För första gången på länge.

C. 3x3 pullups: De första två per varv med hopp upp, gå ner till 90 grader och dra mig upp. Den tredje med upphopp och 5 sek paus vid haka, näsa och panna i stället.

D. AMRAP 8 min

5 armhävningar
7 burpees utan armhävning
9 svingar 16kg

Resultat 7 varv minus 6 svingar. Har varit bättre. 

Sammanlagt var det i dag äntligen ett träningspass där jag kände att jag kunde/ville anstränga mig lite. Bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar