söndag 26 juni 2011

Midsommarladdning funkar

Det var en perfekt midsommar, förutom sillunch med snaps fick man ju både öl, vin och drinks - precis som det var på stenåldern när dom firade!

Efter den uppladdningen gick jag in på ett näst intill tomt gym för att köra lite ben, samma pass som 10 juni =

Fem varv av;
5 frontsquats 40 kg
5 backsquats 40 kg
20 utfallshopp
Vila 3 min mellan varje varv

Nöjd med att jag skärpte mig och till skillnad från tidigare körde alla varv utan löjliga mikropauser i utfallshoppen. Mådde till och med lite illa efteråt och var tvungen att vila i drygt 10 minuter innan jag körde vidare på;

AMRAP 10 min av;
10 utfallssteg m 30 kg
10 GHD situps

Nu gick det bättre och jag fick till 7 varv plus 6 utfallssteg. I dag kändes det som om jag egentligen borde klarat mer men nöjde mig med att slå 7 varv som var mitt bästa tidigare...(måste ju se till att det går att förbättra sig nästa gång också).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar