fredag 10 juni 2011

Lite sliten...

Gårdagens after work var inte helt smart. Helt plötsligt (efter ett par glas vin) märker jag att jag sitter där och röker?!? Så i dag känner jag mig som en skorsten och jag har sannolikt mycket effektivt eliminerat det förbättrade flås jag inbillade mig att jag fått från intervallträningen...men det gick hyfsat att träna ändå;

Fem varv av;
5 frontsquats 40 kg
5 backsquats 40 kg
20 utfallshopp
Vila 3 min mellan varje varv

Backsquats var värst, kände mig extremt svag i benen i dag, förmodligen straffet från gårdagen?

AMRAP 10 min av;
10 utfallssteg m 30 kg
10 GHD situps

Klarade bara 6 varv och 10 utfallssteg i dag, inte särskilt nöjd eftersom jag körde 7 varv på samma upplägg i mitten av maj...men jag skyller på gårdagen även här tror jag.

Förutom det har jag inte bara känningar i vänster hälsena utan rätt ont. Men det var ännu värre i går så jag hoppas det ger med sig...

2 kommentarer:

  1. Usch på dig! Inte röka. Har du nåt lexikon eller liknande så att man kan förstå vad du skriver?

    SvaraRadera
  2. Hmmm...jag förstår vad du menar Janne - tyvärr tror jag inte att det finns något lexikon. Men AMRAP betyder till exempel "as many rounds as possible" :-)

    SvaraRadera