onsdag 8 juni 2011

Backintervallerna börjar få effekt!

I dag insåg jag att jag har alldeles för många olika ställen där jag gör lite tafatta försök att dokumentera min träning. Det blir bara rörigt och dålig överblick. Så planen är att använda den här bloggen i stället = ett ställe får räcka! Jamen då kör vi då.

Dagens träning; Backintervaller i Årstaskogen, åtta stycken. Tror att det är femte gången på tre veckor och jag känner klar förbättring redan! Första gången jag inte har total mjölksyra sista metrarna de sista rundorna faktiskt. Lite känningar i vänster hälsena dock, säkert dels pga två backintervaller förra veckan kombinerat med en del hopprepshoppande i går (fick förresten veta att syrrans rekord i DU¨s (dubbelhopp) är 54, bra, det ska jag fan se till att klippa snart :-)).

Nu blir det vila tills på fredag, preppar i morgon med lite AW med jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar