onsdag 26 oktober 2016

Seg som en deg

Ruskigt risig form i dag, vet inte varför men mådde nästan illa när jag kom till träningen. Men tog mig igenom passet till slut:
B.E4M i 12min 
  • Front squat, utan utlåsning 28X27,5kg 23X27,5kg 18X27,5kg
  • tåhävningar mellan varje set

Men oj....det gick sådär får jag säga, tappade formen de sista repsen varje varv. Och kunde knappt gå = stapplade fram till kanten för att göra tåhävningarna. Antar att det betyder att låren fick träning. Men behöver köra detta åtminstone en gång till innan ev ökning.

C.E2M i 10min
  • 5 snatch grip PP 5 sekunder skulderblad max höjda men samtidigt ihop i toppen av varje PP 30kg
  • 30 sekunder hollow

Den del som funkade i dag.

D.10 varv på tid av:
  • 2 perfekta armhävningar
  • 10 box jump over 50cm, hoppa upp kliv ned, rotera runt och kliv ned nära lådan så att du kan hoppa upp direkt när du har kommit ned.
  • 10 cal assualt bike 60rpm+

Jag var lite osäker på om jag skulle köra detta, det var innan och under detta som jag mådde lite illa. Men tog det mer metodiskt och ett varv i taget än att foka på tiden eftersom jag blir ännu mer besviken om jag bryter. Så det tog 23:15 då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar