torsdag 26 november 2015

Ostabil

Ordentlig träningsvärk efter mina armhävningaförsök i tisdags. Och i dagens pass typ bara armar och axlar...det gick väl sådär. Har en liten väg tillbaka innan jag känner mig stabil tror jag:

A.) Floor press: 10 – 8 – 5 – 5 – 12 reps
Gör 8 reps stångrodd melllan varje set floor press. 
Började på lätta 17,5. Det var inga problem alls vid lätta vikter kring 20 kg och lite över. Men femmorna körde jag båda på 27,5 vilket kändes väldigt ostabilt. Höger arm/axel hänger inte alls med. Tyngre var inte att tänka på. 
Tror att stångrodden var på 30 kg kanske. 
B.) 4 set
10 liggande triceppress m skivstång
6-8 dragon lifts

Liggande tricepspress....kunde inte ens med 15 kilosstången. Min axel är inte frisk ännu. Gick ner till tio och det var utmaning nog. Dragon lifts blev något skalade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar