tisdag 24 november 2015

Armar kom tillbaka!

Vanligt pass på F4L:

A.) 4 set

  • 8 viktade armhävningar 
  • 20sek ring support 
  • 40 sek hollow position 
  • Vila 60-90sek 
Meh!! Kunde inte göra åtta armhävningar ens! Det märks att jag vilat armar och axlar typ en månad minst. Fick köra på låda....sen skippade jag ringarna och körde "G-planka" i stället vilket är planka med fötterna på bänk. Ungefär. Svag i magen var jag också, klarade inte tiden där. Hmmm...
B.) AMRAP 12 min

  • 7 handstand pushups 
  • 12 box jump 60/50cm 
  • 15 svingar 24/16kg (Amerikanska)    
Var helt skakis i armarna efter att ha chockat dem med A-delen så jag skippade de wallwalks jag skulle ha ersatt handstand pushups med....och körde ringrodd i stället. Det blev 6 varv och 7 ringrodd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar