söndag 8 november 2015

Bottenvecka till historien

Värsta veckan med konstant ilande värk ut i armbågen, både dag och natt. Tror att det börjar släppa nu ändå, bara två vakenpass natten till i dag.

I går lite rörelse. Lite.

Uppvärmning 500 m rodd
Frivändningar, men inte tyngre än 50 kg.
Knäböj samma vikt, 3x5
Marklyft, några treor på 80 kg
Lite ringrodd däremellan.

Inte mer än så. Vid marklyften kändes det som att någon stod bakom mig och nöp till ovanför armbågen, märklig känsla.

Men nu ska det väl bli bättre....bara det att jag inte cyklat sen i onsdags och inte kommer att göra det i morgon heller gör ju att det känns som att kroppen totalt stannat av. Vakna nätter blir jag varken piggare eller starkare av. Men jag har iaf lärt mig att någon vecka utan träning inte har så stor effekt i längden även om det känns så.

Nu vänder vi blad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar