söndag 3 december 2017

Förkylt slut på veckan

Tisdagens David-träning:

Hängvändningar och stötar upp till...50? Allt kändes svårt och ovant som om jag lärde allt från nytt. Ännu värre var det när jag skulle vända från golvet, kunde inget alls typ, drog inte klart och allt det där...

Upphöjda marklyft, en tvåa på 90 (det var väl inte 95?). Första gick bra och andra tappade jag typ allt fast den kom upp.

Svårt att komma ihåg när jag är så sen med att skriva. Planka varvat med häng i räcke med knäuppdragningar där det känns som att magen inte orkar något alls. Men du hade rätt i att träningsvärken inte blev lika illa denna vecka David.

Tränade också på onsdag eftersom jag var borta torsdag-fredag. Körde ”ryckpasset” men var så ur form att jag inte gjorde någon 20-minuters med cykel/hollow/häng.

Det var kanske redan i onsdags jag började bli dålig, vet inte. Vaknade i går, lördag, och kände mig superrisig men ibland blir det ju bra av träning? Så jag körde ett soft styrkepass utan flås = första delarna från C&J-passet med knäböj på 45, utfall/häng med 30 kg-stång, hantlar och sen avslutade jag med fem varv av 8 armhävningar, 30 sek hollow, 30 sek häng m start OTM.

I dag sämre än sämst, tokigt förkyld men ska kravla mig till det bokade julbordet på riksarkivet ändå eftersom det f-n är stans bästa :-)
                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar