lördag 9 december 2017

Kommer igång

Vilken risig vecka. När motståndet mot att träna är så stort så brukar det bero på att jag inte är frisk och eftersom jag behövt nässpray varje natt så är det väl så. Men i dag bestämde jag att motståndet nog också lite berodde på att jag gått och slappat till mig så jag gick och tränade.

Körde samma som förra lördagen = backsquats (men 47,5 kg), utfall (30 kg)/häng, hantlar (3 kg/6 kg) och sen samma cirkel för att behålla styrka men inte köra flås (5 varv av 8 armhävningar, 30 sek hollow, 30 sek häng, start OTM).

Nu vänder det alldeles säkert. Haft en konstig smärta i magen senaste veckan, som att magmuskeln är sträckt eller nåt, när jag t ex hostar eller bara vänder mig i sängen så gör det skarpt ont på ett ställe under vänstra revbenen. Men i dag gick det bra att köra hollow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar