torsdag 21 december 2017

Vem har stoppat i mig sömnmedel?

Jag är så trött den här veckan att jag känner mig alldeles inlindad i bomull och fullproppad med sömnmedel. Måste vara mörkret.

I tisdags genomgång av nytt pass nr 1:

A: E2M i 10 min: 3xOHS 30 kg och 5xryckdrag från golv

B: E2M i 10 min: 5/5 OH lunges bakåt m snatchgrip 30 kg, 5xexcentrisk mage

C: E3M i 9 min: 10 hantellyft 2x2kg hantlar, 5 sittande press 2x5 kg, 10 sittande hantelcurl 2x5 kg

D: Marklyft m stång på plattor, samma som förra veckan men lättare vikt eftersom min rygg blev så rökt i första delen.


I dag skulle jag köra hela passet vilket var A-C ovan och avslut med E3M i 15 min
Minut 1 30 sek assault bike +75rpm
Minut 2 och 3 30 sek sidoplanka

Gick åt helskotta. Jag orkade inte ens 75 varv ett. Inte på topp är en underdrift. Så jag körde bara tre varv och sen gick jag hem.

Det var iaf kul med nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar