söndag 17 december 2017

Lite pump igen

”Snatchpasset”:

A: E3M i 9 min: OHS 30 kg, 3 sek i botten. Hade väldiga utmaningar med detta i dag, första varvet tappade jag stången framåt vid tredje repen. Men det var väl bra så jag blev påmind om att foka på rätt saker. Gick ok men känslan varvades mellan tokstabilt och tokostabilt.

B: E3M i 9 min: 5 hängande ryckdrag. Tappar styrkan så snabbt här. När jag kör detta undrar jag för mig själv hur det är möjligt att jag får upp stången hela vägen med denna vikt. Men ändå hyfsat nöjd.

C; E2M i 10 min: 4/4 enbensböj från låda med foten bakom och tårna pekandes nedåt, vänd innan golvet. Gick förvånansvärt bra efter det konstiga ovana första varvet.

C: OTM i 20 min:
Min 1: 30 sek assault bike
Min 2: 20 sek hollow hold
Min 3: 30 sek assault bike
Min 4: 30 sek häng supinerat grepp, sänkta axlar

Ja, det var ett tag sen jag körde flås eftersom jag varit förkyld och det märktes här. Jag ska ju köra över 70 rpm på cykeln men det klarade jag bara de första sex varven sen fick jag gå ner lite. Det kommer förhoppningsvis snart tillbaka, har ju knappt cyklat ute heller. Pumpen måste tränas mer! 

Så för att komma igen har jag just packat iordning grejer till morgonens cykling, det ser ut att bli en kall sån! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar