lördag 16 december 2017

Tisdag, fredag


I tisdags med David, träning på C&J upp till 45 kg. Har oftast för bråttom i ansatsen på överstöten, verkar vara svårt att hålla fler än en sak i huvudet.

Marklyft men nu med stången upphöjd på plattor. Oerhört svårt att fatta hur jag skulle inleda det lyftet, ville köra på samma sätt som från marken. Tungt som f-n, treor på 85, klarade kanske en? Den sista trean missade jag sista i alla fall.

Sen lite hantelövningar liggande på mage på lutande bänk och träna baksida.



I går på boxen, ”C&J-passet” med lite ökningar:

A: E2M i 10 min: tre backsquats på 50 kg med kort paus i botten.

B: E3M i 9 min: 10 OH-lunges bakåt/30 sek CTB-häng.
Ökade stången till 32,5 kg varv två och tre iaf.

C: Hantellyft/hantelcurl-grejen i 9 min m 3 resp 6 kg-hantlar.

C: AMRAP 10 min: 10 låga svingar/10 burpees m armhävning.
Så äntligen klarade jag exakt fem varv....NY PROGRAMMERING DAVID!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar