torsdag 8 september 2016

Egenträning. Igen.

Så mycket bättre i armbågen att jag kan se en skivstång framför mig nästa vecka - kanske?!?

I dag, egenträning igen, Davids recept:

A.3x
  • stå i botten av knäböj 2min
  • framisda lår töj, dra ned knä i golv 1min
  • 5 prison squat


B.E3M i 15min
  • 5 boxhopp med nedkliv, hoppa upp med höften
  • 10 utfall bakåt, frontrackat 12kgx2 
  • 30 sekunder hollow, ligg på ryggen, ej på rumpan

Boxhoppen...vet inte. Försökte tänka höft men är så ovan att hoppa nuförtiden att jag vet inte. Behöver definitivt träna mer på det. Dålig balans i utfallen i dag, fick verkligen koncentrera mig. Hollow ok förutom varv två där jag fick hjärnsläpp och trodde jag skulle ligga i en minut och blev besviken över hur jobbigt det var och undrade hur jag skulle orka tre varv till :-) sen kom jag på mig.

C.E2M i 10min
  • 30 sekunder löpning
  • 30 sekunder toppläge GHD med händerna bakom huvudet
Sån här intervallöpning gillar jag skarpt (fast det var ju för få varv). Kommer ihåg passet för länge sen där jag växlade rodd- och löpintervaller på Sats. Men det känns lite för mycket i hälsenorna. Konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar