fredag 3 juli 2015

Sista två passen i Sverige på ett tag

I går en pt-timme där jag tränade på att få till utlåsningen på pressar och ffa stötar. "Armbågar bak".

Frivände, men sämre än veckan innan, höften ville fram och vara med för mycket. Låste mig på 55 kg. Helt onödigt.

Pullup-träning med pronerat grepp - ett försök till pullup och en kippad per varv. Fem ggr?

3 varv av thrustersx5 på 35 kg.

Löjligt svettigt, kändes som att stången bara halkade omkring!

I dag sprang jag i Årstaskogen, från kajen fram och tillbaka, ca 6 km tror jag. Denna gång ökade jag till tre minuter på och en av. Gick ju bra. Kände lite i hälarna, måste koncentrera mig på bättre fotisättning, inte minst i nedförsbackarna.

I morgon går flyget till San Fransisco. 4,5 veckor. Hörde jag semester?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar