torsdag 9 juli 2015

Igång i Kalifornien

Nio timmars tidsskillnad är jobbigt! Det finns två boxar nära mig, den ena är Khalipas NorCal - stor som en flyghangar, riktigt schyssta lokaler, och den andra är Sundown CF. Eftersom den senaste morgontiden på NorCal är 07:00 men på Sundown 09:00 så är det där jag bestämde mig för att hänga.

Första passet, i går tisdag på Sundown CrossFit:

Warm-up
  • run 400m
  • 10m lunges
  • 20m high kicks
  • 10m inch worms
  • 20m high knees
  • 20m butt kickers
3 rounds
  • 10 air squats
  • 5 push ups
Weightlifting
  • Push Press (3×5 @ 90% of Strict Press)
Metcon, AMRAP 10
  • 6 Hang Power Snatch 70
  • 8 Box Jumps 20
  • 10 Front Rack Lunge 70
Fick ihop 5 varv + 11.

Det var så schysst att äntligen träna lite! Riktigt riktigt trevligt ställe med riktigt riktigt trevliga människor. Eftersom jag var där för första gången fick jag välja wod-musik så det blev såklart svenskt, Swedish House Mafia :-)

Vi bor i ett sunkigt nedgånget område, inga ställen man vill vara på om man inte tar bilen och vädret är sisådär. I måndags åkte vi till Santa Cruz för beachen men det var iskalla vindar trots den klarblå himlen. Det sägs att det är det vi kan vänta oss här. Så risken är hög att den här månaden kommer att skapa en riktig FetMalle....vad ska man annars göra än äta och dricka?? Jajaja, och träna såklart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar