måndag 13 juli 2015

Teamwod och tartan

Sunkigt så det räcker här faktiskt. Går inte att laga mat i detta grisiga hus eftersom allt är kladdigt. De som bor hos mig i detta hembyte har dragit vinstlotten! Det jag egentligen laddar upp för med den informationen är att vi äter grismat också. Pizza. Hamburgare. Öl. Vin. Usch.

Teamwod på gymet i går, 15 min amrap
  • En springer 200 meter
  • Den andra kör ground to over head så många som möjligt under tiden
Vikt 95 = ca 43 kg, vi kom upp i 93 totalt, ungefär lika många var. Alldeles för kort träning ju.

Sen åkte vi in till San Fransisco för att få nycklarna till nästa hembyte om ca 1,5 vecka. Oj, vad mycket bättre det kommer att bli! Läget, maten, lägenheten, allt, allt, allt. Allt.

I dag är det så fint väder men ingenstans att ta vägen. Vi testade Santa Clara Central Park. Jag hittade ett pullupräcke som jag drog mig upp i så att tummarna sprack upp igen. Sen försökte vi gå runt den fina dammen men den hade invaderats av kanadagäss som använt hela området som toalett. Sen åkte vi hem igen.

Vid högskolan finns typ allt - simbanor, basketplaner, friidrottsanläggning ink en fin 400-meters tartanbana. Om man bortser från och lyckas kryssa mellan alla bajshögar från kanadagässen är den riktigt fin. Dit stack jag i dag och körde 15 varv av 2 minuters löpning/1 minut gång. Högst osäkert hur långt jag kom men sprang på bra. Helt säkert är att det blir ganska tråkigt att springa runt runt runt. Runt.

Firar med en omelett i kväll. Vi tar det lilla skrapet som finns i kylen och känner oss lite nyttigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar