fredag 30 november 2012

Lite lite litegrann

I dag lugn igångkörning efter vila. En vecka sen jag opererade mitt vänsteröga.

Lång uppvärmning, rörlighet och stång.

Ryck. Gick hyfsat. Började med stång, sen 3x25, 3x30, 3x35. Varje ryck med inledande highpull, sen ett ryck. 35 kändes tungt, så fort det går att bli ovan vid träning. Inga missar dock.

Clean & jerk. 3x30, 3x35, 3x40, 3x45. Saknade bra spänning i kroppen i jerksen, kändes lite ovant och halvstabilt.

Pullups, från toppläge - ner 90% och upp igen. Några tvåor.

Avslutade med lite jogging, ca 10 minuter.

Sen dess och fortfarande har jag ont i ögat, inte när jag är helt still men när jag rör blicken åt något håll känns det som ett blåmärke. Morgondagens planerade pt-timme ligger starkt i farozonen. Synen är liksom etta-nolla, antingen funkar den eller inte. Träningen går att ta igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar