onsdag 25 april 2012

"Bra teknik"

Träning IGEN :-) jag var sen så det blev väldigt kort uppvärmning, lite vrängningar och några knäböj typ.

Körde detta pass som senast kördes 8 april:

A1.Marklyft Jobba upp en tung och fin trea. 80 kg/85 kg/80 kg
A2.3 boxhopp 60cm efter varje set. 
Vila 1-3 min till A1 beroende på hur tung vikt du har kommit upp till.
 
Var lite för trött i ryggen för att köra 85:an en sista gång. Jag hade ju lovat höjning men med tanke på att det ändå var 2,5 veckor sen så låter jag det passera. Behållningen var kommentaren "bra teknik" från killen bredvid. En norrman som tränar fighting, är pt och med i norska landslaget. Positiv feedback från en sån måste ju räknas dubbelt?
 
B.Enbens marklyft 8/8x3 vila 30s mellan benen.
30 kg. Balansen sämre än någonsin. Måste vända mig bort från spegeln när jag kör såna här grejer!

C. AMRAP 12 min: 10 m utfallsteg 16kgx2 20 m farmers walk 8x10m shuttlerun.
Resultat: 10 varv + 10 m utfallssteg. Det innebär 20 m farmers walk och 3 shuttleruns mindre än sist. Vet inte riktigt vad det var som sackade egentligen, tempot i början var ungefär en minut per varv och sen när det känns som att jag ökar blir det tvärtom?!

D1.AMSAP hollow rock 43/42/39
D2.Viktad backextension 3x10 - trasig GHD-maskin så jag körde vanliga rygglyft, först med 15 kg, sedan med 5. Det var de plattor som låg i närheten....

Fortfarande lycklig över att ha släppt SL och i stället cyklar överallt. Måste bara se till att inte flyga av igen.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar