söndag 3 mars 2019

Ett (1) pass...

Jag blev liksom sjuk på riktigt. Har haft febersvängningar och hostat som en tok. Nu är det på väg uppåt igen thank god. I går gick jag och tränade megalugnt:

E2M i 10 minuter
4 push press 40 kg
8 latsdrag

E2M i 10 minuter
3 FS 40 kg m paus
4 armhävningar på bänkt

3x30 sek hollow

Det var det hele. Pushpressarna satte igång riktiga hostattacker varje varv. Det jag gjorde var ungefär det jag fixade. I natt somnade jag utan hostmedicin för första gången på över en vecka men var tvungen att gå upp mitt i natten och ta ändå.

För varje gång det blir paus i träningen får jag träna mig på att bortse från känslan av att jag har tappat allt. Tycker nog att jag blivit liiite mindre stressad över det med tiden men det kan såklart vara inbillning. Nu lite träningsvärk, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar