måndag 25 mars 2019

Axelmalle

Så konstigt att både känna sig rörlig i axlarna OCH inte ha ont i dem! Bra konstigt och konstigt bra.

I dag ryckte jag igen och det var treor på 33 kg och sen tvåor på 36 kg :-) David sa att jag aldrig har ryckt så bra, jag måste ju tro på det. Så kul!! Myrsteg framåt med vikten men tekniken känns viktigare. Och roligare. Har massor av begränsningar och utmaningar tekniskt men inga av dem handlar längre om rörligheten vilket känns helt fanf-ckingtastic!!

OHS med smalt grepp (typ lillfingrarna innanför ringarna), 4x25, sen 4x30 varvat med gummibandspullups (som var ganska svaga i dag).

Frontrackade splitsquats, 25 kg,  6 per ben varvat med 10 roddar med samma stång. Fyra varv.

Har tagit rådet att inte cykla de dagar jag ska träna. Får se om jag kan hålla mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar