torsdag 27 september 2018

Måndag, tisdag och torsdag

I måndags värmeyogan igen, börjar nästan bli en tradition. Men...en gång är ingen gång, två gånger är ett misstag, tre gånger är en ful vana = får se till att gå dit på måndag igen helt enkelt.

Träning med David både tisdag och torsdag. Generellt denna vecka ligger en höstförkylning i bakgrunden och lurar plus att jag har fått ont i framsidan på vänster axel och vänster armbåge.

I tisdags var det fokus på ryck. Det började hyfsat men slutade med att jag totalt tappade bort benen och att hänga över stången. Men men.

I onsdags regnade det så mycket på morgonen så jag åkte bil till jobbet för första gången efter semestern. Hoppas verkligen att det var ett undantag. Det som var bra med det var att jag äntligen kunde ta med pullupräcket till jobbet! Kändes väldigt smart eftersom vi hade dubbla hemma. I dag har det hängt på dörren in till mitt rum till mångas stora glädje.

I dag var det tänkt att jag skulle göra överstötar men axeln satte stopp. En del frivändningar som blev fina, upp till 50 kg. Sen lite axelrehabsövningar och sånt. Och cykling hem i spöregn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar