söndag 16 september 2018

Bra solopass

Söndagar finns det bra med plats på Sats (till skillnad från fredagar) så i dag fick jag lätt en egen plattform och körde detta;

A. OTM i 10 min 3x45 kg clean
Gjorde äntligen hela denna. Det är ju inga problem att orka det här, bara mitt huvud som mesat tidigare och skalat ner till två varannat varv och sånt löjl.

B: E3M i 12 min:

  • 4 backsquats 55 kg
  • 10 sek pullup hold, sakta ner i 10 sek

Gick bra det här också ju.

C: E2M i 10 min:
10 split squats vänster ben fram m 8 kg hantel på vänster arm
Samma höger
Svårt som alltid med högerbenet fram men använde spegel och försökte vara noggrann.

D: E2M i 10 min:

  • 30 sek utåtroterad planka
  • 45 sek kinesplanka

Jag orkar inte all kinesplanka, blev 40 sek första tre varven och sen 30. Kör fullt här också om en vecka..

Det funkar jättebra att köra på Sats, jag har lättare att fokusera bort alla andra när jag inte känner igen någon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar