lördag 15 september 2018

Gym och spår

I går, fredag, egenträning på Sats. Körde nästan detta:

A: E3M i 12 min:
3 push press 45 kg
5 low hang snatch dead lift 45 kg

B: E3M i 12 min:
8+8 split squats m 2x12 kg frontrackade KB
10 utåtroterade hantelcurl 2x5 kg
10 sidoutfall

C: E3M i 12 min:
5 enbends rdl vänster ben upp m 7 kg
5 pressar vänster arm stående i split, 7 kg
Samma m höger

Nästan, eftersom jag var för svag för A-delen. Klarade nästan tre pp men fick skala ner till två. Kanske delvis för att det inte fanns plats på någon plattform och jag stod på mjukt golv. Hoppas det iaf. Sen var jag extremsvag i deadlift-delen kombinerat med att jag hade ont i ländryggen, där presterade jag dagens sämsta. I övrigt gick allt bra.

I dag tog jag en tur i Ågestaspårets 6-km igen fast sprang varannan minut bara. I dag känns ryggen bättre!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar