onsdag 18 januari 2017

Fulsquats

Men oj vilken lågpresterare jag kände mig som i dag. Kanske var det att det var två veckor sen jag körde detta sist, kanske var det för att jag har en förkylning men ändå. Jag fick en bonusträning jag inte hade räknat med eftersom jag hann med ett tidigare plan från Malmö så det var mångreppade front squats och endast det:

E4M, frontsquats utan utlåsning 25 - 20 - 15

Eftersom jag körde på ungefär 33 kg förra gången tog jag samma vikt i dag. Iaf om man räknar med att låsen väger 0,5 kg. 25-varvet var heeeelt omöjligt, fick problem redan efter 10 reps, vet inte hur jag "lyckades" avsluta, allt känns som en dimma och formen var katastrofal men jag fortsatte på något sätt. Tog slut totalt. Beslutade mig för att plocka av 2,5 kg och tänkte att resten skulle kännas hyfsat lätt men så var det inte alls. Jag vet inte om jag haft sån syra i benen någonsin eller sån känsla av omöjlighet. 15-varvet brukar vara ganska ok men det gjorde så ont. Förmodligen brände jag ut mig på första varvet.

Kunde knappt gå normalt ens efter fem minuter. Hade stora svårigheter att stappla ut från gymet. Det enda jag är nöjd över i dag är att jag inte gav upp. Fult som f-n men jag gjorde´t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar