lördag 9 juli 2016

Open Box Hendaye

I dag var det Open Box på förmiddagen så vi valde ett marklyftspass från F4L i veckan:

Jobba upp till en tung 3a i  marklyft

Jobbade upp mig till 90 kg. Det var astungt men doable. Borde jag inte öka någon gång? Eller det kanske  handlar om att jag inte marklyftet så himla mycket...
A.2) EMOM 16min

  • Udda: 3 Marklyft  
  • Jämna: 8 Ring rodd  
Körde marklyften på 85 kg och fick verkligen foka för att få bra lyft, Men de gick upp. 
B.) 4 set 

  • 10 Hantelrodd per arm 
  • 8 Sittande enarmspressar m hantel per arm 
Hantelrodden 12 kg, sen fanns det inte 10-kiloskettlebells (hantlar saknas). Så jag gjorde sittande pressar m 8 kg, 10 st per varv.

Drog till högersidan av nacken (som vanligt?) men det var ett schysst pass det här också. I morgon vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar