lördag 16 juli 2016

Dokumenterar

Måste logga lite träning fast det är rätt omotiverat just under semestern. Skrivandet alltså, inte träningen...

I går, fredag:

EMOM 16 minuter, varannan minut:

  • 1 hängryck + 1 OHS
  • 1 hang PC, 2 FS

Skulle vara samma vikt varje övning....har inte ryckt på ett tag, var tvungen att börja med 25 kg och bytte upp till 30 efter tre varv. Det var också efter tre varv jag lade på 10 kg på PC-varven. Kul att rycka lite, jag tycker att det kändes bra.

Sen 8 varv av:

  • 100 meter sprint
  • 3 pullups
  • Vila 1 minut

(Minipullups från toppläge för Malle)

Sen avslutade vi med Roxanne = en frontsquat varje gång "Roxanne" sjungs i låten Roxanne. Samma vikt som FS i tidigare övning. Jag hade lagt på i slutet och hade 42,5 på stången. Det var inte så jobbigt för benen men för min stela bröstrygg eftersom vi inte fick lägga ner stången under hela låten.

I dag var det Open Box och jag tog ett gammalt frivändningspass från F4L för att få vända lite...EMOM C&J (djupa vändningar):

  • Minut 1-5: 3x37,5 kg
  • Minut 6-10: 2x45 kg
  • Minut 11-15: 1x50 kg

Sen lite pullupträning varvat med utfallssteg. Det fick räcka så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar