torsdag 7 november 2013

Väck liket

Jamen då var det dags för en pt-timme igen för att kompensera bortfallet förra veckan.

Först- eeen pullup! Eftersom jag inte kunnat på ett par gånger tappar jag direkt tron på att jag kan men vips så gick det igen. Sådärja. Snart gör jag nog ett gäng så jag kan slappna av.

Sen dagen teknik: ryck, ryck ryck. Vad är det jag inte förstår med instruktionen "armbågar upp"? Osäkert. Vet bara att jag/armbågarna inte förstår. De flesta av gångerna. Men hur som helst - det blev ett rekord på 0,5 kg :-) och körde några tvåor tror jag på 38 kg. David tyckte inte att det räknades riktigt eftersom jag missade löjligt många gånger på 40 kg men jag bestämmer mig för att räkna det. 40 kg ja.....är inte tillräckligt bestämd. Och när jag är det och stampar till ordentligt och får upp stången osv så missar jag ändå att låsa ut armarna. Dumt. Men bra att foka på detta i dag. Avslutade med tre singlar på 30 kg. Fast det blev minst fem eftersom jag fick underkänt på flera.

"Vi ska bara väcka liket lite" var inledningen till denna avslutande cirkel:

4 varv av:
5 toes through rings
7 explosiva burpees
9 kb-svingar 16 kg

Tid 4:12. Den satt som en smäck = oväntat bra gick det, pausade bara för att ta nytt magnesium varje varv. Liket tyckte att det var skönt att bli väckt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar