torsdag 14 november 2013

Lite skoj

Pt-timme! Yeah!

2 FS/2 jerks per varv, vet inte vikt...50 nåt typ?
Varvat med 1 pullup (x3)

Singlar FS, tre på 63 kg
Varvat med tre TTB (x3)

Jodå, det gick att köra en obruten trea TTB till slut efter denna lååånga blockering...tricket (som att jag inte hört det förut) är verkligen att hålla blicken på stången!

FS: tveka inte när du går ner, tänk bakåtvolt när du går upp! Jerks: tårna utåt, vikten på hälarna, dippa inte armbågarna, huvudet fram! Nu tog jag då ett litet löjligt PR - mitt förra var en singel på 62,5 i april 2011. Dags att öka på riktigt nu tror jag.

3 varv av:

  • 2 PC
  • 1 clean
  • 2 FS
  • 1 push press
  • 2 jerks

Vikt 45 kg. Kände att benen var slut efter tung frontsquats men ändå rätt kul övning. Jerks kändes svårast.

3 varv på tid av:

  • 5 GTOH 35 kg
  • 10 toes through rings
  • 20 DU's

Tror att tiden var 5:47 om minnet stämmer. Det var en konstig stång jag fick jobba med - den var tjock som f-n och hade öppningshål för grepp på båda sidorna. Kommer inte ihåg nu vad den hette men det var iaf omöjligt att slarva med den. Ny upplevelse. Ringarna obrutna varv ett och två, fick köra 8/2 sista varvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar