lördag 23 november 2013

60

Träning med Jempa på Tule! Båda två löjligt nervösa innan och rakt igenom (?!?) fick säga högt flera gånger till mig själv att bara köra igenom passet istället för att stressa upp mig. Men det gick riktigt bra till slut. Vi fick ett jätteroligt pass av David:

Starta klockan

A.Inom 8min max GTOH(Clean&Jerk) anyhow


Båda två klarade upp till 57,5 - jag fick göra två vändor där eftersom jag slarvade med jerken första gången.

B.Direkt påföljande 5min max frivändning (valfri sort)


Trumvirvel.....60 kg!!! Nytt rekord! Djup vändning. Ännu roligare var att Jenny också tog rekord på exakt samma vikt!

C.När klockan visar 20 min kör ni "Christine", 
3 varv på tid av:
  • 500 m rodd
  • 12 marklyft kroppsvikt (ja, ni måste väga er)
  • 21 boxhopp 50 cm ( Våga bryt en vana och hoppa upp på lådan istället för in i den)
Malin 14:44, Jenny 15:29. Marklyften (67,5) kändes mycket tyngre än väntat...mesigt att jag gjorde detta på 14:01 för ett år sen men jag var nog mer fokuserad på att hålla mig före Jenny än att maxa om jag ska vara ärlig.

När klockan visar 40min  så kör ni:

D.3 varv på tid av:
4TTB
8 frontsquats 35kg
12 STOH( pushpress, pushjerk)35kg
16 DU

Malin 7:58, Jenny 8:05. Nu kan jag göra TTB igen!

När klockan visar 60min kör ni:

E. AMSAP PU-hold, hänga med hakan ovanför, häng samtidigt, roligare då.

Jag vet inte hur länge vi hängde där men jag släppte först...

Asnöjd med dagen, ffa över att kunna vända respektingivande 60 kg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar