onsdag 1 maj 2019

Tisdag-onsdag

I går var jag i värsta dåliga formen. Svaaaag i pullups och generellt, en ganska dålig dag träningsmässigt. Men jag tränade. Med David. Mest ryck. Upp till 36 kg. Svårast för dagen var att hålla mig upprätt efter knäna. Men det blev iaf några bra. Och, som D sa, det var på ett sätt bra att det gick sämre i alla ”grenar” som kvitto på att det var något tillfälligt i kroppen och inte att jag tappat all pullup-styrka jag försöker bygga upp. Avslutningen innehöll bl a slädputtning och -dragning och där kände jag att jag nådde den totala botten i snabbhet/styrka/uthållighet etc :-)

I dag tog jag mig ut och sprang lite. 6,4 km på Söder, lite längs Årstaviken och sånt. Sprang varannan minut och kände litegrann i vänster häl men tror att det bara är lur. Snitt 6,31 per km.

Har haft lite känning i ryggen! En gång i går kväll och en gång i dag högg det till i mitten, alltså inte ländryggen och inte bröstryggen.

Blir ingen cykling torsdag eller fredag så hoppas vänsterbenet ger sig med lite vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar