onsdag 15 maj 2019

Kul tisdag!

Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle tycka att ryck var kul - men nu är det det enda jag vill göra! Nej, vikterna i sig är inte särskilt tunga MEN jag gör riktiga ryck med fullt djup och att jag har lyckats få den rörligheten är så över min förväntan att nu kan f-n vad som helst hända :-) skämt åsido - pt-timmen i går ryckte vi loss igen:

Pullups med tunntunna bandet varvat med smalsmala OHS.

Även något som förhoppningsvis liknade kosacksquats med (tom) stång på nacken. Läskigt. Tror att jag ska ramla omkull varje gång jag går åt högersidan.

Ryck. Först femmor på 30 kg. Stor skillnad på treor som jag kör själv och femmor. Fick skärpa mig verkligen. Sen 3x3 på 35 kg. Yeah. Det roliga med rörligheten är ju (bland annat) att jag fixar många lite fulare ryck eftersom jag kan rädda dom.

Sen lite annat, bl a växelvis stående knälyft med 10-kiloshantel på rak arm.

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar