fredag 10 maj 2019

Fredag på Sats SoFo

Första veckan på evigheter som jag cyklat varje dag, på tiden. Efter sadelhöjningen verkar vänstersidan ha gett med sig, jag håller tummarna och stretchar på.

I dag:

A: E2M i 10 min
3 low hang snatch 30 kg

B: E2M 20 min
3 front squt 40 kg
3 supinerade pullups m lila band

C: E3M 12 min
8 raka marklyft 55 kg, smalt grepp, bred stance, lätt böjda knän
8 omvända curls 15 kg
8 golvsittande pressar bakom nacken 15 kg
8 omvända situps

D: E2M 10 min
5-10 s per ben enbens kinesplanka
20/20 sek aduktor hold

Alltså, det gick ganska bra i dag! Cyklade till jobbet, till Liljeholmen och till Sats Sofo = 2 - 2,5 mil innan träning men jag kände mig ändå ganska stark. Allt bara funkade. Förutom att det här passet tar väldig tid. Speciellt att hitta två bänkar att jobba med till D-delen. Och jag hann bara med tre varv. Men är ändå nöjd.

I morgon testa löpspår igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar