fredag 21 december 2018

Semesterpass

Började dagen med semesterpasset jag fick av David. Kanske är jag inte färdigjetlaggad, jag vet inte, men det var extremt, oväntat, jobbigt!

A. OTM i 10 min
1 perfekt armävning, ut med armbågarna, ihop med skulderbladen, tappa ej spänning, upp med rumpan när du pressar dig upp

B.E2M i 10 min
5 roddar TRX, håll toppen med axlar ned och ihop 3 sek på varje
15/15 BSS, 40 cm ovanför golv, håll överkroppen upprätt hela tiden

Fick köra BSS med foten på en stor sten som var ganska rund i kanterna, mycket svårt att hålla foten still. Och väldigt mycket svårare med ena benet...såklart.

C. E3M i 12 min
10 bicepscurl TRX, dra mot pannan
3 fram och bak enbenshopp, stå helt stilla, ta i när du hoppar
10/10 dynamisk sidoplanka, aktiv skuldra, stretcha ut sidan lugnt, lyft upp midjan med samma muskler

Nu måste jag nog vila upp mig på beachen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar