onsdag 19 december 2018

Hawaii!

Innan semestern, i lördags, körde jag ”pass 1”, dvs frivändningspasset, på Sats Liljeholmen. 

Nu har jag jobbat lite med 11 timmars tidsskillnad, hade planerat att köra egenpasset i går men vi kom hem flera timmar senare än jag trodde och det var kolsvart så jag passade.

I dag, onsdag, en timmes open gym på Crossfit Kawaihae. De har bara tre open gym-timmar i veckan = måndag morgon, onsdag morgon och fredag kväll. De två kommande måndagarna är det stängt pga helgerna så jag kommer att gå dit två onsdagar till och annars köra mitt eget här vid poolen :-)

E90s i åtta varv:
En armhävning
Två cleans 50 kg

E2M i fem varv:
5 backsquats 40 kg
5 roddar i ringar m paus 3 sek

E2M i fem varv:
4 snatch deadlift

Det var det jag hann. Här fanns också ett område med kilosvikter så jag slapp räkna om, så schysst!

Annars bor vi löjligt bra, vännerna har den mest fantastiska havsutsikt jag sett. Overkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar