söndag 15 april 2018

Onsdag.och söndag

Tränade i onsdags samma baspass som senaste tiden. Det gick ok men utfallsstegen på ena sidan var extremdåliga.

Sen skulle jag tränat i fredags men det gick inte, torsdagens jobbkonferenskväll var alldeles för sen så jag var tvungen att vila. Lördagen var bokad med massa annat men gjorde en reservplan att jag skulle köra lite intervaller, antingen på Zinken eller i några trappor. Men det gick inte heller, jag hann inte. Skyller på att jag fyllde år :-)

Så det blev först i dag jag fick till det. Samma pass. Gick ok. Fått en låsning på utfallsstegen med ena benet, de gick ju så bra förra helgen? Till slut gjorde jag ett ben i taget x 3 i stället för varannat ben, då funkade det bättre.

Dagens bästa: dubbdäcken av!!! YES!!! Längtar till cyklingen i morgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar