måndag 9 april 2018

Förra veckans träning

Lyxvecka eftersom jag fick två timmar med David = både tisdag och torsdag.

I tisdags mest C&J och i torsdags ryck. Min högeraxel verkar göra ont för att min vänsteraxel inte jobbar tillräckligt - den vanliga paradoxen, det hade jag ju aldrig kommit på själv ju. Så jag har fått jobba mycket med att hitta det och ser fram emot att fortsätta . Hängrycken på 35 kg i torsdags gick superbra, sen skulle jag prova på 40 men då förstörde huvudet så jag fick inte ens till ett bra försök.

I söndags gjorde jag ett av de anpassade passen jag fick för ett par veckor sedan, för första gången funkade hela sista delen m hantlarna :-) var helt omöjligt förra helgen. OHS-lunges försökte jag öka till 37,5 andra varvet vilket gick men varv tre gick det åt h-vete. Så jag tvingade mig att göra om den delen med 35 kg efter ett par minuter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar