söndag 29 oktober 2017

Lite registrering i Tokyo

Har tränat flera gånger igen men som vanligt nu för tiden inte skrivit. Det är mest för att jag kört samma grundträning så jag glömmer liksom.

Förra veckan, tränade jag de vanliga passen måndag 16, onsdag 18 och fredag 20.

Sen på lördagen sprang jag ett udda lopp; STHLM above/below, 7,5 km på Söder bland annat i tåg- och transporttunnlar som inte är öppna annars. Var tvungen att ha hjälm. Det var kul och/men dumt eftersom jag fick jätteont i båda hälarna efteråt.

Den här veckan fick jag en träning med David på måndagen där vi tränade ryck tills skinnet försvann på tre fingrar, det var länge sen. Och asjobbigt att träna ryckpass igen på onsdagen eftersom det var långt ifrån läkt.

I fredags drog jag till Tokyo! Så här sitter jag och är jetlaggad. Tokregnar hela dagen i dag, söndag, i kväll kommer det tydligen en tyfon och sen från och med i morgon ska det bli fint och ganska soligt. Från och med i morgon är det också tänkt att jag ska träna ett litet 20-minuterspass varannan dag. Det ska väl gå det också.

Sayonara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar