söndag 6 augusti 2017

Semestervecka 5

Femte och sista semesterveckan.

I måndags löpning 5,8 km i spåret i Leksand. Det är många ganska branta backar med extremt mycket rötter och stenar så man måste koncentrera sig, jag är glad att jag inte stukade foten som jag brukar. Det kändes bra, inte tyst i hälen men ok.

Sen vilade jag två (!!) dagar.

I torsdags Club Leksand igen. Känner mig begränsad med körde samma pass igen m mångreppade FS etc. Inledde med vändningarna denna gång för att ha lite kraft där men kände mig ändå tung och svag. Säkert inte sant men typiskt när jag bara kör själv.

I går, lördag, 15x2 minuters löpning/1 minut gång på Zinkens indrottsplats. Runt runt. Bättre för häl. Känns fortfarande men har inte blivit värre. Det som är bra med bana är att inget annat stör så det går att komma upp i mer flås och tempo. Var helt slut resten av dagen. Reparerade mig med att äta ett kilo kräftor på kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar