lördag 29 juli 2017

Semestervecka 4

Måndag: CF Visby.
A. Tänkte att jag skulle börja jobba med min benstyrka som jag trodde helt hade försvunnit under ledighet. Så jag körde 25/20/15 av frontsquats utan utlåsning på 25 kg som var startvikten när jag började med detta i höstas. Det var ju lätt ju! Trots detta ledde det till massiv träningsvärk så jag väckte väl musklerna :-) tåhävningar mellan seten.
B. Fem varv av PC/Clean/FS på 50 kg.
C. Tre varv av 10 bulgarian split squats/10 axellyft (som du visade David)/30 sek hollow

Torsdag: Löpning fram och tillbaka längs Årstaviken, bara Liljeholmssidan, strax under 5 km. Haft för mycket känning i vänster häl så detta var ett test och tog det väääldigt lugnt och fokade på fotisättningen.

Lördag: Club Leksand.
Samma träning som i måndags men ökade frontsquatsen till 30 kg. Frivändningarna kändes usla rent tekniskt.

Löptest igen på måndag. Håll tummarna. J-vla fötter som krånglar TROTS att jag verkligen är disciplinerad och bara springer två minuter i taget. Löjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar