torsdag 10 augusti 2017

Tisdag

Bara en träning hittills denna vecka, grupp i tisdags med megamycket skalning:

A: 4 set
3-5 reps of ”Target" Ttb drill
– scale: 5-10 Beat swings
Testade att hänga och svänga lite. Kändes i axeln men inte galet.
B: Emom 15min
1: 3-10 strict ring dips – Scale: Pushup
2: 3-10 strict pullup
3: 15-20 v-ups / tuck ups
Testade lite armhävningar på 1, bara tre per varv. Körde ringrodd på 2. Sen tuckups på 3.
C: 3 RFT
21 Power clean 43/30
15 T2B
9 Burpee box jump 60/50
Körde tuckups i stället för t2b och klev upp och ner på boxen. Det tog ändå drygt 10 minuter. Men skönt att svettas lite.
Min vänstra häl är inte bra, den ilar hit och dit så i går var jag till naprapat och fick stötvågsbehandling. Hoppas det hjälper, ska dit på tisdag också. Men eftersom jag började jobba i måndags har jag kört intensiva cykelpass till och från jobbet så lite träning blir det ändå. Och i morgon David.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar